Didactica Matematicii

Pagina de Didactică a Asociaţiei Culturale "Mâine"

Cursuri noi

Posted by cmiinescu pe Septembrie 6, 2008

În această vară am participat la câteva cursuri de formare ale căror suporturi vi le vom pune la dispoziţie cât de curând. Primul este un curs de formare de formatori în educaţia adulţilor şi care ne dă voie să susţinem orice fel de curs. Celălalt este cel de „Dezvoltarea competenţelor de evaluare ale cadrelor didactice” pentru cei care doresc să participe la evaluare în cadrul tezelor cu subiect unic, curs care se desfăşoară pe parcursul lunii septembrie.

Considerând (ca şi la celelate cursuri pe care vi le-am postat) că măcar fragmente din ele vă pot fi de folos, în cel mai scurt timp le veţi găsi în cadrul secţiunii „CURSURI”.

Un răspuns to “Cursuri noi”

  1. bogdan băbărelu said

    Trebuie să recunosc că este pentru prima oară când te (vă) vizitez…şi-mi place ceea ce văd. Problema este că timpul şi programul meu este dictat de către minunea care mi-a umplut viaţa, pe nume Sara. Felicitări şi vă promit că mai trec pe aici.

Lasă un răspuns

 
