Didactica Matematicii

Pagina de Didactică a Asociaţiei Culturale "Mâine"

Simpozion

Posted by cmiinescu pe Martie 7, 2009

Simpozion  Interjudeţean de comunicări ştiinţifice în domeniul matematicii

„GRIGORE MOISIL”

EDIŢIA I – SLATINA, 21.03.2009

(Amănunte la secţiunea „simpozioane”)

2 Răspunsuri to “Simpozion”

  1. PRICOPE-SFETCU RUXANDRA said

    M-am inscris si eu la simpozion.Sper ca nu am facut-o prea tarziu tinand cont ca abai in seara/noaptea asta l-am „descoperit” astept un raspuns de la dvs.o zi buna!
    Ruxandra

  2. cmiinescu said

    Nu cred că este târziu, având în vedere faptul că, din mesajul dumnealor am înţeles că:
    „Fiecare cadru didactic îşi va anunţa intenţia de participare până la data de 10 martie 2009 prin trimiterea FIŞEI DE ÎNSCRIERE pe următoarele adrese electronice rotaru_janina@yahoo.com sau dianavaleria2004@yahoo.co.uk.
    Lucrarile vor fi trimise până la data 16 martie 2009 în format electronic la următoarele adrese electronice: rotaru_janina@yahoo.com sau dianavaleria2004@yahoo.co.uk sau prin poştă pentru: profesor Rotaru Janina, Colegiul Tehnic “Alexe Marin” localitatea Slatina , Str. Cireaşov, nr.10, judetul Olt, cu specificaţia: Simpozion Interjudeţean de comunicări ştiinţifice în domeniul matematicii „GRIGORE MOISIL”.”
    Nu pot să vă spunmai multe, îmi pare rău. Eu doar am preluat anunţul şi l-am publicat.
    Cred că nu ar fi rău să încercaţi un telefon la Colegiul „Alexe Marin” sau un mesaj profesoarei Rotaru Janina pentru lămuriri.
    Succes şi să auzim de bine!

Lasă un răspuns

 
